Hero54
Hero54

Informatie voor cliënten

Ben je op zoek naar een medewerker, afdeling of heb je een algemene vraag? Neem dan contact op met onze receptie (073) 658 51 11.

We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. Toch kan er een wachtlijst zijn voor aanmelding en voor behandeling. En soms duurt het flink langer dan we hopen. 

Van aanmelding tot start behandeling

Voor vragen of achtergrondinformatie over de wijze van aanmelding en het behandelaanbod van Reinier van Arkel kun je vrijblijvend contact opnemen met Entree, ook als je nog geen verwijzing hebt via (073) 658 68 68 (werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur) of entree@reiniervanarkel.nl.

Overzicht klachten en diagnoses

Reinier van Arkel biedt hulp op maat: zo lang als nodig, zo kort als mogelijk. Zowel thuis, in een kliniek, woongroep of tijdens een bezoek op een van onze locaties. Ook bieden we e-health aan, waarbij (een deel van) de behandeling online wordt gegeven.

Overzicht aanbod Reinier van Arkel

Ben je op zoek naar een locatie of naar gegevens over een team dan kun je kijken op:

Contactinformatie teams en locaties

Medewerkers van Reinier van Arkel spannen zich in om de behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de dienstverlening of de manier waarop deze plaatsvindt. Heb je een klacht, laat het ons weten! Want van elke klacht kunnen we leren.

Kijk hier hoe je een klacht in kunt dienen